Biuro Rachunkowe Sigma oferuje prowadzenie pełnej księgowości dla podmiotów zobligowanych do tego obowiązku.
Obowiązek prowadzenia pełnej księgowości mają m.in. spółki akcyjne, spólki z o.o., spółki komandytowe, spółki komandytowo-akcyjne, fundacje oraz stowarzyszenia, które mają siedzibę lub miejsce sprawowania zarządu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Ponadto w przypadku przekroczenia przez osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, spółki cywilne osób fizycznych, spółki jawne osób fizycznych i spółki partnerskie progu 2 000 000 euro przychodów netto ze sprzedaży towarów, produktów i operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy również występuje obowiązek prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Wśród podmiotów zobowiązanych do prowadzenia pełnej księgowości znajdują się także podmioty (np. spółki z o.o., spółki akcyjne) zobowiązane do opłacania miesięcznie lub kwartalnie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych (CIT).
Pełny obraz sytuacji przedsiębiorstwa
Główną zaletą prowadzenia pełnej księgowości przez nasze Biuro Rachunkowe jest dostarczenie szczegółowej informacji finansowej na temat podmiotu, co pozwala przedsięborcy podjąć właściwe decyzje ekonomiczne.
Zindywidualizowane podejście do klienta
W ramach naszej oferty zajmujemy się również dostosowaniem planu kont oraz polityki rachunkowości do zindywidualizowanych potrzeb przedsiębiorstwa. Usługę prowadzenia pełnej księgowości przez naszą firmę można rozszerzyć o moduł kadrowo-płacowy w przypadku, gdy w firmie są zatrudnieni pracownicy.
Przygotowanie sprawozdania finansowego i wysyłka deklaracji do Urzędu Skarbowego
Biuro Rachunkowe Sigma oferuje kompleksową usługę prowadzienia ksiąg rachunkowych wraz z przygotowaniem rocznego sprawozdania finansowego. Nasza firma pomaga również przy wysyłce sprawozdania finansowego do KRS lub KAS w zależności od formy prowadzonej działalności. Ponadto oferowana usługa prowadzenia pełnej księgowości obejmuje wysyłkę deklaracji, pliku JPK oraz kontakt z Urzędem Skarbowym w sprawie prowadzonego podmiotu.